GYIK
Van-e rendelési minimum?
Igen van, Budapesten 5.000 ft, agglomerációban 10.000 ft a rendelési minimum.
Mikor kapom meg a megrendelésem?
A megrendelés leadásakor megjelölt napon 09:00 és 18:00 óra között folyamatos a kiszállítás, a visszaigazoló e-mailben jelezzük a körülbelüli időpontot. Ha Ön konkrét időpontot szeretne megadni a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni.
"Nem azt kaptam, amit megrendeltem"
Végtelenül sajnáljuk, de előfordulhat, hogy a termelő nem tudja biztosítani a megrendelt terméket, melynek oka lehet éppen aktuálisan az időjárás vagy a termény be nem érése, ez esetben megpróbáljuk egy másik termelő termékével helyettesíteni a terményt, ha nem kér csere terményt kérjük a megjegyzés rovatban ezt tüntesse fel.
Leadtam a rendelésem Foxpost csomagautomatába kérve a szállítást, de nem minden terményt kaptam meg, miért?
Foxpost csomagautomatába nem minden terményt/terméket szállítunk, hiszen akár több napig is eltarthat a szállítás és csomagátvétel, így csak tartós élelmiszert, nem gyorsan romló zöldséget csomagolunk.
Leadtam a rendelésem GLS futárszolgálattal kérve a szállítást, de nem minden terményt kaptam meg, miért?
GLS futárszolgálattal sem szállítunk minden terményt, csak nem gyorsan romló és tartós élelmiszert küldünk.
Módosítanám a megrendelésem, miként tehetem ezt meg?
Kérjük írjon nekünk az info@falufood.hu e-mail címre a kiszállítást megelőző munkanap 12:00 óráig.